Kontaktinformācija
Adrese: Valguma iela 4a, Rīga, LV-1048
Reģ.Nr. 90002183562
Telefons: 67331492
E-pasts jautājumiem un priekšlikumiem:
pasts@kurzemesregions.lv

Notikumu kalendārs

< Decembris >
P
O
T
C
P
S
Sv
ZINĀMI KONKURSA "PAŠVALDĪBU ATBALSTA PASĀKUMI UZŅMĒJDARBĪBAS SEKMĒŠANAI" REZULTĀTI
1
23
45678910
KURZEMES REĢIONA PAŠVALDĪBU VADĪTĀJI
11
121314151617
18192021222324
25262728293031
KPR Administrācija
Sākums >> KPR Administrācija

KPR izpildinstitūcija ir Administrācija

Administrācija ir Attīstības padomes izveidota KPR izpildinstitūcija, kas nodrošina tās pieņemto lēmumu izpildi, kā arī veic Attīstības padomes un Sadarbības komisijas darba organizatorisko un tehnisko nodrošināšanu, kā arī sagatavo jautājumus un dokumentus izskatīšanai Attīstības padomes, pastāvīgo komiteju un Sadarbības komisijas sēdēs.

Administrāciju vada Administrācijas vadītājs, kuru apstiprina un atbrīvo no amata ar Attīstības padomes lēmumu. 


2015.gada 29.aprīlī Attīstības padomes sēdē par Administrācijas vadītāju  ir apstiprināta Evita Dreijere (protokols Nr.03/15).
 
Administrācijas vadītājs vada Administrācijas darbu, kā arī uzrauga un kontrolē Attīstības padomes deleģēto funkciju izpildi un to izpildei piešķirtā finansējuma izlietošanu, par to ne retāk kā reizi ceturksnī sniedzot pārskatu Attīstības Padomei.


Administrācijas galvenās funkcijas ir:

1) Plānošanas reģiona attīstības plānošana, koordinācija un uzraudzība atbilstoši reģionālās attīstības plānošanas dokumentos noteiktajiem galvenajiem pamatprincipiem, mērķiem un prioritātēm;

2) Kurzemes plānošanas reģiona nozaru attīstības dokumentu izstrādes nodrošināšana;

3) Izvērtēt un sniegt atzinumus par reģionālā un vietējā līmeņa attīstības plānošanas dokumentu savstarpējo saskaņotību un atbilstību normatīvo aktu prasībām;

4) Atzinumu sniegšana par nacionāla līmeņa attīstības plānošanas dokumentu atbilstību reģiona attīstības stratēģijai un teritorijas plānojumam;

5) Reģiona interešu pārstāvniecība nozaru ministriju, komisiju un komiteju līmenī;

6) Sadarbības koordinācija starp reģiona pašvaldībām, valsts pārvaldes un pašvaldību institūcijām;

7) Reģionālas nozīmes projektu identificēšana, sagatavošana finansēšanai no dažādiem finanšu avotiem, ieviešana un pašvaldību konsultēšana projektu sagatavošanā;

8) Aktuālās informācijas pieejamības nodrošināšana Kurzemes plānošanas reģiona pašvaldībām, uzņēmējiem un iedzīvotājiem. Kurzemes plānošanas reģiona pašvaldību un uzņēmēju informēšana par iespējām piedalīties projektos, piesaistīt finansējumu. Iedzīvotāju informēšana par aktuālākajiem pasākumiem un aktivitātēm plānošanas reģionā.

9) Plānošanas reģiona ikgadējā darbības plāna izstrāde un apstiprināšana, nākamā gada budžeta pieprasījuma sagatavošana;

10) Sadarbības komisijas darbības nodrošināšana (sēžu plānošana, sagatavošana, organizēšana un lēmumu izpildes nodrošināšana)

11) Sabiedriskā transporta funkcijas organizēšana vietējā reģionālā maršrutu tīklā Kurzemes reģionā.


Administrācijas birojs atrodas Valguma ielā 4A, Rīgā, 3.stāvs. 

 
Veiksmīgākai funkciju īstenošanai, Administrācijai ir izveidotas šādas struktūrvienības:

Sabiedriskā transporta nodaļa (korespondencei: Valguma iela 4A, Rīga, LV-1048); 

Projektu nodaļa (Valguma iela 4A, Rīga, LV-1048); 

Kurzemes plānošanas reģiona Uzņēmējdarbības centrs (Saldus, Striķu iela 2, 2.stāva).
  
Ar 03.08.2017. Kurzemes plānošanas reģiona Attīstības padomes lēmumu Nr.2, protokols Nr.5/17, ir apstiprināta šāda KPR Administrācijas struktūra: