- Nodrošināt projekta ieviešanu saskaņā ar projekta pieteikumu un apstiprināto budžetu;
- Sagatavot projekta atskaites Pirmā līmeņa kontrolei un Projekta konsolidēto atskaiti iesniegšanai Tehniskajam Sekretariātam;
- Koordinēt un sniegt atbalstu projekta ieviešanā Projekta partneriem.
Amata pildīšanai nepieciešamā profesionālā pieredze, zināšanas un prasmes:
- vismaz 5 gadu darba pieredze projektu vadībā;
- vismaz bakalaura grāds;
- pieredze Eiropas Savienības pārrobežu sadarbības programmu projektu ieviešanā tiks uzskatīta par priekšrocību;
- organizatora spējas, komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes;
- pieredze un zināšanas tūrisma attīstības jautājumos tiks uzskatīta par priekšrocību;
- zināšanas un darba pieredze Kurzemes reģionā tiks uzskatīta par priekšrocību;izpratne publisko iepirkumu organizēšanā tiks uzskatīta par priekšrocību;
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)
- prasme plānot un organizēt savu darbu;
- ļoti labas latviešu un angļu valodas zināšanas – mutvārdos un rakstos.
Darba vieta:
Kurzemes plānošanas reģiona administrācija: Rīga, Eksporta iela 12 vai Kuldīga, Pilsētas laukums 3.
Pēc vienošanās ar darba devēju iespējams daļu darbu veikt attālināti, izmantojot personisko tehnisko nodrošinājumu.
Slodze: Nepilna laika. Iespējama arī pilna laika slodze ar papildus pienākumiem organizācijā.
Darba līguma termiņš: 24 mēneši
Pieteikšanās:
Kurzemes plānošanas reģiona administrācijā līdz 31.martam, sūtot Pieteikuma vēstuli un CV uz e-pastu: aiga.petkevica@kurzemesregions.lv
Jautājumu gadījumā sazināties ar Aigu Petkēvicu, tālrunis 29483674.