viegli lasīt
Sākums » Viegli lasīt
Šeit ir informācija par to:
Kurzemes plānošanas reģions ir viena no piecām šādām iestādēm Latvijā.
Kurzemes plānošanas reģions darbojas Kurzemē.
Kurzemes plānošanas reģions palīdz plānot Kurzemes attīstību.
Tas nozīmē, ka Kurzemes plānošanas reģions palīdz domāt par to, kas Kurzemē ir jāuzlabo.
Kurzemes plānošanas reģions sadarbojas ar Kurzemes pašvaldībām un valsts iestādēm.
Sadarbība palīdz risināt Kurzemes iedzīvotājiem svarīgus jautājumus.
Kurzemes plānošanas reģions:
Kurzemes plānošanas reģionu vada Attīstības padome un Administrācija.
Attīstības padome:
Administrācija ikdienā organizē Kurzemes plānošanas reģiona darbu.
Administrācijā strādā dažādi speciālisti.
Viņi ikdienā:
Kurzemes plānošanas reģionā ir 8 pašvaldības.
Tās ir 2 valstspilsētas:
Kurzemes plānošanas reģionā ir arī 6 novadi:
Ar Kurzemes plānošanas reģionu var sazināties vairākos veidos.
Tālruņa numurs ir +371 67331492.
E-pasta adrese ir pasts@kurzemesregions.lv.
Ja vēlies nosūtīt vēstuli pa pastu, lieto šo adresi:
Kurzemes plānošanas reģions
Valguma iela 4a
Rīga, LV-1048
Tu vari sazināties ar Kurzemes plānošanas reģionu arī E-adresē.
E-adrese ir drošs veids, kā internetā sazināties ar valsts un pašvaldību iestādēm.
E-adresi var lietot portālā Latvija.gov.lv.
E-adresi ieteicams lietot, ja vēlies nosūtīt svarīgu informāciju.
Piemēram:
Lai nosūtītu ziņu E-adresē, portālā Latvija.lv jāizvēlas adresāts:
Kurzemes plānošanas reģions.
Kurzemes plānošanas reģionam ir vairākas adreses.
Galvenais birojs
Kurzemes plānošanas reģiona galvenais birojs atrodas Rīgā.
Adrese:
Valguma iela 4a
Rīga, LV-1048
Birojs atrodas ēkas 3. stāvā.
Ieeja ir no ēkas labā sāna.
Pie durvīm ir kods.
Lūdzam pirms ierašanās piezvanīt: +371 67331492.
Sabiedriskā transporta nodaļa atrodas Liepājā.
Adrese:
Meldru iela 1
Liepāja, LV-3401
Uzņēmējdarbības centrs atrodas Skrundā.
Adrese:
Amatnieku iela 1
Skrunda
Kuldīgas novads, LV-3326
Kurzemes plānošanas reģiona darba laiks ir:
no plkst. 8.30 līdz plkst. 17.00.
Juridiskā adrese ir oficiālā iestādes adrese dokumentos. Kurzemes plānošanas reģiona juridiskā adrese ir:
Avotu iela 12
Saldus
Saldus novads, LV-3801
Kurzemes plānošanas reģiona reģistrācijas numurs ir 90002183562.
Šeit vari atrast citas noderīgas Kurzemes plānošanas reģiona mājaslapas sadaļas.
Izvēlies pogu un uzzini vairāk.