Galvenie amata pienākumi:
1) sadarboties ar projekta vadības komandas dalībniekiem;
2) atbildēt par projekta un tā pasākumu (tai skaitā plakātu, informācijas mājas lapai un preses relīžu) publicitātes plānošanu, organizēšanu, nodrošināšanu, kontroli un publicitātes vadlīniju izpildes uzraudzību;
3) atbildēt par komunikācijas pasākumu (atbilstoši LM izstrādātajai centralizētajai Komunikāciju stratēģijai) īstenošanas organizēšanu Kurzemes reģionā sadarbībā ar pakalpojuma sniedzēju;
4) komunicēt ar projekta sadarbības partneriem, pakalpojuma sniedzējiem un citām pusēm, lai iegūtu nepieciešamo informāciju komunikācijas pasākumu īstenošanai un publicitātes nodrošināšanai;
5) piedalīties projekta vadības komandas sanāksmēs;
6) piedalīties projekta atskaišu sagatavošanā.
Amata pildīšanai nepieciešamā profesionālā pieredze, zināšanas un prasmes:
- vismaz vidējā izglītība;
- organizatora spējas, komunikācijas un sadarbības prasmes;
- zināšanas un pieredze sabiedrisko attiecību nodrošināšanā un komunikācijas pasākumu īstenošanā tiks uzskatīta par priekšrocību;
- pieredze projektu ieviešanā tiks uzskatīta par priekšrocību;
- zināšanas par sociālā darba jomu tiks uzskatīta par priekšrocību;
- zināšanas un darba pieredze Kurzemes reģionā tiks uzskatīta par priekšrocību;
- prasme strādāt ar informāciju tehnoloģijām un biroja tehniku;
- labas iemaņas darbā ar datoru;
- prasme plānot un organizēt savu darbu;
Pamata darba vieta:
Kurzemes plānošanas reģiona administrācija, Rīga, Eksporta iela 12-212.
Slodze: nepilna laika (0,5 slodzes)
Motivēta pieteikuma vēstule un CV jāiesniedz:
- personīgi;
- pa pastu Rīga, Eksporta iela 12-212, LV 1045;
- uz epastu: inga.kalnina@kurzemesregions.lv