Kurzemes plānošanas reģions uz ESF projekta “Kurzeme visiem” īstenošanas laiku, t.i. līdz 2023.gada 31.decembrim, aicina darbā PROJEKTA VADĪTĀJA ASISTENTU.
Galvenie amata pienākumi:
- Sniegt atbalstu projekta darbību, sanāksmju organizēšanā un līdzdarboties tajās;
- Uzturēt un atbilstoši kompetencei gatavot projekta dokumentāciju (ziņojumi, vēstules, līgumi u.c.);
- Dokumentu ievietošana dokumentu vadības sistēmās;
- Piedalīties projektā nepieciešamo iepirkumu organizēšanā;
- Sniegt konsultācijas projekta sadarbības partneriem par projekta dokumentācijas sagatavošanu;
- Sadarbībā ar projekta komandu, sagatavot un sniegt informāciju valsts un pašvaldību iestādēm, uzņēmumiem, organizācijām u.c. par projekta un deinstitucionalizācijas procesa Kurzemē īstenošanu;
- Sekot līdzi aktualitātēm, kas saistās ar projekta darbību reglamentējošajiem un ar to saistītajiem normatīvajiem dokumentiem;
- Aizvietot projekta vadītāju, kad nepieciešams, un organizēt projekta vadības komandas darbu;
- Sadarboties ar projekta vadītāju un citiem projekta komandas locekļiem, nodrošinot kvalitatīvu informācijas apmaiņu;
- Veikt citus administratīvos darbus.
Amata pildīšanai nepieciešamā profesionālā pieredze, zināšanas un prasmes:
- Augstākā izglītība;
- Labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas);
- Prasme plānot un organizēt savu darbu;
- Organizatora spējas, komunikācijas, sadarbības prasmes;
- Prasme noteikt sava darba prioritātes un orientēties lielā informācijas apjomā.
- Zināšanas un/vai pieredze par sociālo jomu tiks uzskatītas par priekšrocību;
- Izpratne publisko iepirkumu organizēšanā tiks uzskatīta par priekšrocību;
- Ļoti labas latviešu valodas zināšanas.
Darba vieta: Kurzemes plānošanas reģiona administrācijā, Rīgā, Valguma ielā 4a.
Slodze: Pilna laika.
Darba līguma termiņš: 31.12.2023
Atalgojums: 1400,00 EUR bruto
Pieteikšanās: Kurzemes plānošanas reģiona administrācijā līdz 2021.gada 20.septembrim, sūtot Pieteikuma vēstuli un CV uz e-pastu: pasts@kurzemesregions.lv.
Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks uzaicināti piedalīties darba intervijās.