Šī gada 15. janvārī Jūrkalnes viesu namā “PIlsberģu krogs notika kārtējā nodarbība Kurzemes plānošanas reģiona projekta “RETROUT ietvaros rīkotajā apmācību semināru ciklā par Kurzemes kā makšķerēšanas tūrisma galamērķa veidošanu. Tās tēma bija “Konkurētspējīga makšķerēšanas tūrisma produkta veidošana starptautiskajam tirgum. Makšķerēšanas tūrisma produktu mārketings un zīmolvedība”. Par spīti sniegputenim un sarežģītajiem braukšanas apstākļiem semināra dalībnieki bija pulcējušies visai kuplā skaitā, un semināra noslēgumā atzina, ka ir guvuši ārkārtīgi vērtīgu informāciju par mārketingu un iedvesmu makšķerēšanas tūrisma pakalpojumu paplašināšanai un uzlabošanai.
LU vadošā pētniece, mārketinga eksperte Aija van der Steina pastāstīja par niansēm, kas jāņem vērā, piedāvājot makšķerēšanas tūrisma pakalpojumus – kā un kur atrast savu mērķauditoriju, kādas ir klienta vēlmes, kāds ir sava tūrisma produkta pārdošanas cikls, kā atgādināt klientam par sevi un veidot pastāvīgo klientu loku, un sniedza daudz citas vērtīgas informācijas. Savukārt semināru cikla vadītājs Andris Klepers semināra pirmajā daļā lika aizdomāties par sajūtām, kādas iemieso katrs makšķerēšanas tūrisma produkts, kādam jābūt tūrisma piedāvājuma saturam un kā to vizualizēt. Semināra otrajā daļā semināra dalībnieki aktīvi strādāja, veidojot savstarpējās sadarbības modeļus, cenšoties noformulēt sava produkta unikalitāti, veidojot sava uzņēmuma “seju” un apzinot sev nepieciešamos sadarbības partnerus pilnas tūrisma paketes izveidošanai.
Nākamais seminārs notiks 26.februārī Jūrkalnē, Zaķu krogā.
Semināra materiāli:
Informāciju sagatavoja:
Zane Gaile T.:29206098, zane.gaile@kurzemesregions.lv